No se que fer.
M'agradaria ser anonima:3
Hola, tinc un petit problema que no es gaire greu pero em vindria be una ajuda ja que les meves aigues estan igual que jo jajaja.
Fa uns mesos em van posar en un grup on hi havia gent del meu cole (era un grup de whats on ens van afegir ells jajaja), i el cas es que jo trobo molt guapo a un dels nois. Desde alla que passen coses fora del habitual amb aquells nois, sempre ens miren ( a mi i les meves amigues i avegades fan coses rares ) no se perque... Ara queda poc de curs i m'agradaria poder parlar amb ell, ja que trobo que potser encaixeriem molt be jaja. Per el que se ell es bastant llest es alt guapo i simpatic, pero no se com fer per parlar amb ell.
I si faig el ridicul? jaja aixo em precupa bastant.... i tampoc se com fer-ho sisuplau digueume algun truquillo per no tenir tanta vergonya i per poder parlar amb ell siusplaaaaaau
Moltes gràcies adolescents:)
Un petó
InterPersonal

Hola holiiiii. Sóc l'Assumpta, psicòloga d'Interpersonal.
Doncs, si aquest noi és tant llest, guapo i simpàtic...i està interessat en tu segur que tant li farà si fas el ridícul. La vergonya, la por a fer el ridícul, són emocions que senten moltes persones quan s'han d'afrontar a situacions noves. Tots i totes n'hem sentit en més o menys mesura al llarg de la nostra vida. Què hem de fer? confiar més en nosaltres mateixos/es, en les nostres capacitats i possibilitats, creure que "som" el mateix que els altres (en sentit valoratiu), no comparar-nos tant amb la resta ni estar tant influenciats per les opinions dels demés...Per tant, endavant! Confia en tu i fes ús de les teves armes de seducció...que segur que les tens.
Gràcies per la teva confiança. un petó!
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat