Homosexual o heterosexual?
Mireu, a mi sempre m'han agradat els nois, les noies mai!!! Sempre m'he enamorat de nois pero mai he tingut relacio amb ningun. Tenia una amiga que era lesbiana pero no ho sabia, pero m'ho suposava per com es i tal, bueno jo a ella ja li agradava pero a mi ella no fins un punt en que vaig sentir coses per ella. La qual cosa ara ja fa un mes que estem sortin! El problema esta en que a mi no magraden les noies i nose si es normal que m'agrain els nois pero en excepcio ella, es normal aixo? Despres un altre problema es que els meus pares diuen que no volen que prengui aquestes decisions perque soc massa petita, diuen que estic enganxada a ella, que aquesta nena fa lo que vol amb mi etc... i es mentda!!! Ella i jo ho hem pasat fatal per culpa dells fins i tot ens hem plantajat el tallar perque no hem deixaven quedar amb ella. Pero ara ells creuen que nomes som amigues ja que es el que els i e dit, es mentida.. pero li continuen tenin rabia i a vegades no hem deixen quedar i tal i nose que fer!!!
InterPersonal

Hola marta. Sóc l'Assumpta, psicòloga d'Interpersonal.
A la teva edat, sovint encara no tenim les coses prou clares en aquest i altres temes, i és normal que sorgeixin dubtes com el que ens planteges. I,de fet, és bo que el vulguis resoldre. Quan tenim una relació d'amistat molt forta amb una persona, amb la qual hem compartit moltes coses i en hi sentim molt propers, de vegades podem confondre els sentiments. De fet, és molt normal que ens estimem un amic o amiga, igual que ens podem estimar una parella o algú de la nostra famílita. Ara bé, una cosa és estimar, compartir-hi moments, etc. i l'altra és "desitjar" i sentir atracció cap aquesta persona, tenir ganes d'intimar, tenir relacions sexuals amb ella...no un dia concret (cal dir que a la teva edat les hormones van molt a tope...) sino habitualment. També pot ser que l'altra persona tingui molt clara la seva orientació homosexual, li agradis, i pensi que tu també ho ets o vulgui de totes totes que tu ho siguis. Aquí es poden crear situacions de confusió, fins i tot de dependència emocional si ets una persona que et deixes portar...Pensa si és això el què et passa.
En quan als teus pares, entenc que volen el millor per tu i estic segura que acceptaran sigui quina sigui la teva orientació sexual, però potser no ho veuen clar del tot i tenen por que pateixis.
Pensa-hi.
Gràcies per la teva confiança!
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat