CONTESTA'M SIUSPLAUU
Hola!!
Voldria fer una pregunta que em ronda pel cap.
Si una persona es posa a fer esport a l'estiu perdrà més pes o serà el mateix? Ho dic perquè al fer tanta calor sues més i no ho se...
Sara Bujalance

Hola! No, no es perd més pes fent esport a l'estiu. Pensa que quan suem perdem aigua, no greix, de manera que ens deshidratem, no ens aprimem. Per aquest motiu és tan important hidratar-se bé bevent aigua quan fem esport, sobretot quan fa calor! A més, a l'estiu és millor evitar practicar esports a l'aire lliure durant les hores de més calor i sol, i si ho fas, posa't gorra, protecció solar, hidratat bé i ves a un ritme suau. El que sí aconsegueix l'esport, practicat de manera habitual i combinat amb una bona alimentació, és mantenir un bon pes i estar en forma. Molts petons!!