un pel margi
Hola a la meva classe som 8 nenes,el problema es que sempre qe fem parelles fan les mateixes i a mi sempre em toca anar amb una nena qe no em cau gens be i tot el dia ens barallem...el problema es qe jo intento ana amb altres pero esqe no em deixen la meva millor amiga no va mai amb mi i quan intento anar amb ella m'aparten, dues qe són del mateix poble ho fan ot juntes i dues que anaven juntes a una altra escola de primaria tmbe van juntes. nose com puc anar amb les noies que em cauen be
ajuda siusplau em sento molt marginada!!!
Elena Crespi

Hola! primer de tot, gràcies per confiar amb nosaltres.
No sé, quan m'expliques la teva situació, si les parelles que feu les feu per fer feina de classe i si les organitza el professor o professora. Si és així, potser seria bo que ho poguessis parlar amb ell o ella. De totes maneres, si és aquest cas, pensa que el més important és "l pinya" que puguis fer amb les teves amigues a fora de classe, que és el lloc important per cultivar les amistats. Si la feina de classe et toca amb algú altre, el més important és que la feina de classe surti i es faci bé.
Si són parelles que munteu entre les amigues, potser seria bo que ho parlessis amb la teva millor amiga i feu força per anar juntes.
Molts ànims!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com