No se que fer..
beuno,hola faig 1 d'eso y no se que fer perque vull aprimar i no ho consegeixo,no m'aguanto a les dietes,y aqestes cosas.Sempre cuan estic fent una dieta començo a menjar molt com sempre.
Que faig pero aprimarme facil y rapid?
Quin seria el meu pes ideal
DADES: 63Kl.
1,58cm
Sara Bujalance

Hola! No cal que facis cap dieta en concret! I encara menys "dietes" amb les que passis gana! I pensa que tampoc és possible aprimar-se ràpid. De fet, si un aprima ràpid l´única cosa que aconsegueix és engreixar ràpid també després. L'única i millor manera d'assegurar-se un bon pes és menjar de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària, aquí la tens:
%C3%A0midel2012.pdf), i fer esport, com a mínim, 3 cops a la setmana. Fent tot això mantindràs un bon pes, de forma estable, i tindràs bona salut també. Tot i així, si continues tenint dubtes sobre el pes el que pots fer és visitar el teu metge, ell/a et podrà ajudar, pensa que el pes és un tema de salut. Molts petons!!