Vull aprimar
Hola, sóc l'Ari.
Faig 1,75m i peso 67Kg... saps alguna dieta o pastilla per aprimar? Es que estic desesperada perquè no aconsegueixo aprimar, i de cames estic molt grassa. Com que ha acabat l'insti, faré esport però igualment em preocupa no poder aprimar uns quants quilets per estar amb més curves... alguna cosa?
Ari .x
Sara Bujalance

Hola Arii! El teu pes està molt bé! Així que ni de conya pensis en aprimar perquè no et fa falta!! Per això no aprimes, perquè el teu cos no ho necessita. De fet, si aprimessis estaries posant en risc la teva salut. I, molt important, RES de pastilles per aprimar perquè són MOLT perilloses. En el cas (que no és així) de que necessitessis aprimar no seria gens bo fer servir pastilles. Perjudiquen seriosament la salut i tornen boig el metabolisme, de manera que a mig/llarg termini engreixes més del que havies aprimat, si havies aprimat. La única manera de mantenir un bon pes és menjar de tot, equilibrat, com marca la piràmide alimentària, i fer esport habitualment. Fent això t'assegures un bon tipus. Molts petons!!