parlar :(
Holiii. Doncs mireu, jo tinc un problema amb meva timidesa. La qüestió és que no hem parlo gaire amb nens, però no és perquè no vulgui ni res d'això, el que passa és que vaig arribar nova al cole l'any passat i em vaig centrar en fer moltes amigues i tenir una bona relació amb elles, i ara quan intentu parlar amb un noi en seguida em quedo sense tema de conversació i sense saber que dir. Ara tinc un parell d'amics a qui els hi tinc més confiança, i els altres no hi tinc mala relaió però tampoc molta confiança, i m'agradaeia. Però no per el tipic tema de pillarme novio sino per tenir més amics.
Hem podrieu dir com puc aconseguir treure tema de conversacio i no quedarme sense paraules!?!?!?!
MERCII <3
InterPersonal

Hola Juls,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Crec que ja estàs en el bon camí! Si has començat nova aquest any i ja pots dir que tens un bon grup d'amigues és molt bona senyal!!
Els amics es fan a poc a poc i sovint a partir de viure les mateixes situacions, és a dir, compartir un treball en grup, alguna extraescolar, alguna sortida.... A partir d'aquests punts en comú és més fàcil mantenir una conversa i per tant, conèixer millor algú i que acabi sent el teu amic.
No has de fer gaires canvis, continuar com ara! Simplement busca cosetes que us puguin interessar a tu i a la persona que vols conèixer i endavant!! La timidesa es perd quan no t'amagues i deixes que guanyi.
Una abraçada!
www.consultajove.cat