amor....
estic molt penjada d'un noi de 3r del meu institut.ell te un germa que a repetit i va al meu curs 2n eso (es clabat a ell). aquest nadal vam chatear molt i ens estumavem... pero ell volia donar un pas mes a la nostre relació, quedar junts i tot aixo que fan els novios. pero jo no estava segura de aixor i els nervis em menjaven viva!! i mai vam quedar. un dia inesperat, em va dir que no m'estimava, qie no volia saber res de mi... jo em vaig quedar tocada perque estava i estic penjada per ell...
bueno en resum. que m'agrada moltisim!! no el puc oblirar. i cada dia que el veig m'agrada mes. i el que em fa mes mal es veure'l amb un altre noia fense mimos...que faig... crec que s'esta tornant en obsesio. esque lestimuuuu milttt♡ gracies
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
Entenc com et sents, no és fàcil veure una persona que ens agrada amb algú altre... Però pel que expliques, jo diria que es tracta més d'una por. Sovint, quan prenem una decisió, tenim por d'equivocar-nos i tu vas prendre la decisió de no començar cap relació amb ell i ara dubtes de si vas fer ben fet o no.
Encara que no t'ho sembli, el nostre cos és molt savi i si no vas voler donar un pas més, entenc que no et senties preparada o que no et donava la confiança suficient per avançar, així que segur que vas prendre la millor decisió!
Intenta no pensar gaire en ell, sé que pot semblar difícil, però tu estaves convençuda en aquell moment de la decisió. Intenta no seguir-lo al facebook ni a l'Instragram, i no saber gaires coses de la seva vida. Tu fes el que et vingui de gust, queda amb les amigues i ja veuràs com aquesta obsessió anirà marxant...
Una abraçada i molts ànims!
www.consultajove.cat