AJUDA SIUSPLAU
Des de l'estiu passat que vaig conèixer un noi i ens vam anar fent molt amics, tan fins al punt de que ara és un dels meus millors amics. Des de que el vaig anar coneixent cada vegada em va anar agradant més i, sincerament vaig arribar a pensar que potser pasaria alguna cosa entre nosaltres dos però al final u vaig deixar. Ara, encara m'agrada però sincerament em vull "desenxoxar" perquè ell no sent el mateix per mi i ja meu a deixat més que clar. Siusplau, algún consell per una adolescent que vol passar pàgina?
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. El primer senyal que vols passar pàgina és aquest: voler passar pàgina!
Et felicito perquè no és fàcil reconèixer que la persona que ens agrada no està interessada en nosaltres i sovint busquem senyals insignificants que ens facin creure que sí que ho està.
Així que ja tens una bona feina feta. En segon lloc, ara és moment d'estar per tu mateixa. La millor manera de deixar de pensar en algú és centrar tota l'atenció en un mateix (Això no vol dir ser egoïsta, sinó cuidar-se i estimar-se!). Et deixo una llista de cosetes que pots fer per estar bé tu!
1. Ell no és l'únic noi al món. Deixem de creure en prínceps i princeses enamorats gràcies al "destí" (que avorrit si no hi tenim res a dir, no trobes?)
2. Guarda un moment de reflexió a la setmana. (a la dutxa, abans d'anar a dormir, escrivint un diari...)
3. Pinta, retalla, construeix...CREA! inventa coses i fes canvis! és la manera de treure la part més imaginativa i divertida que tenim!
4. Posa't música, balla i canta mirant-te al mirall. Sigues sensual! Veuràs que bé que et sentiràs!
5. Riu-te de tu mateixa! és el moment de ser espontània i perdre la vergonya!
6. Fes plans amb els teus amics i disfruta!
7. Coneix gent nova! Estigues oberta a noves situacions i experiències!
Recorda que les persones atractives són aquelles que estan bé amb si mateixes!
Una abraçada i a disfrutar de l'estiu!
www.consultajove.cat