AMOR URGENT
Hola, hi ha un noi que m'arada i es molt emable amb mi, pero te novia, quan tinc un problema puc confiar amb ell, li vull dir que m'agrada pero tinc por del que em pugui respondre, perque segurament sera un no.
QUE PUC FER, NECESSITO MOLTA AJUDA, GRACIES I PERDO PER LES MOLESTIES
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Aquestes situacions són força complicades, perquè sovint confonem l'amabilitat o l'amistat amb l'amor.
Si ell té parella i mai t'ha fet cap comentari amb doble sentit, o alguna indirecte... el més probable és que no vulgui una relació amb tu, encara que t'estimi molt com a amiga. Sé que fa mal això que et dic, però hi ha moments que hem de ser pràctics i no fer-nos més mal. Jo et diria que si ell està bé amb la seva parella, intentis posar una mica de distància i fixar-te en altres persones, que segur que hi ha moltes persones que voldrien conèixer-te!
Així que rumia-t'ho bé si li vols dir o no, perquè els nostres actes tenen conseqüències i si ell sap que a tu t'agrada, és molt probable que s'allunyi de tu per no fer-te mal i perdis aquesta amistat.
Una abraçada
Laia Sala
www.consultajove.cat