m'he enamorat?
bale, aquesta és la meva primera consulta, i espero que la contesteu...
a mi m'han agradat un piló de tios, (però només allò de dir: "ai, aquell noi d'allà és molt mono...", i ja està).
però ara no em puc treure un noi del cap, i no em vull enamorar d'ell, ja que no el veg mai, i les meves possibilitats de sortir amb ell són pèssimes...
que puc fer perquè seixi d'agradar-me?
ajuda,siusplau!!
MUA!
InterPersonal

Hola sóc adolescent. Sóc l'Assumpta, psicòloga d'Interpersonal.
Estàs segura que has fet una bona valoració de les teves possibilitats...? O potser realment no tens ganes de sortir en sèrio amb cap? cosa que també entenc.
Si és el primer cas, potser ets massa pessimista i no confies prou en tu, cosa que s'arregla pensant en lo molt que vals, creient en les teves possibilitats i veient el got mig ple en comptes de mig buit (i fent coses per veure'l i perquè et vegi, està clar). Si és lo segon, dir-te que no tens cap obligació de sortir amb un noi i que de moment vagis prenent vistes.
Si realment penses que hi ha molt poques opcions per estar amb ell, i ho tens molt clar...comença a oblidar-te'n ja. Deixa de pensar-hi en tot moment i de parlar d'ell amb les teves amigues. Que no sigui el teu tema de conversa. Pensa en les coses que no t'agraden d'ell (segur que n'hi ha), i intenta veure'l "normal", deixa de veure'l com a algo perfecte i inassolible Fes coses que et distreguin, surt amb les amigues, fes esport, activitats d'oci, etc. Ah, i pensa que al món hi ha mooooolts altres nois.
Gràcies per la teva confiança. Un petonàs!
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat