aprimar cuixes
Holaaaa! Bueno ya que no hi ha cap categoria per aixo jeej volia preguntar aqui, quina es la mida ideal de les cuixes? soc molt alta i m'ha fliparia tenir un 'thigh gap'. quins exersisis em recomanes fer per a casa i tenir unes cames ideals??? sisplau em veig gorda y no vui bomitar
Elena Crespi

Hola guli!
Doncs el més important és que no et provoquis el vòmit ja que això pot portar-te conseqüències molt dolentes per la teva salut.
Si vols veure't millor el més important és que mengis de manera equilibrada (de tot i bé). Et recomano que, si tens dubtes, puguis busar l'orientació d'un metge o dietista.
Sobre les teves cames, no hi ha una mida ideal.
Si vols donar formes a les cames, potser millor que parlis amb un entrenador personal però fer aquell tipus d'exercicis que impliqui que les cames es moguin seria el millor: caminar, bicicleta, el·líptica.
Peroò sempre amb mesura, alimentant-te bé i buscant ajuda de professionals.
Gràcies!
Elena Crespi i Asensio - www.interpersonal.cat