UUUUUUUUURGENTISSIM: AJUDA PER FAVOR.
Tinc un problema i és que tinc pànic a lia-me amb qualsevol noi per si ho faig malament. Tinc 17 anys i només m'he liat amb dos nois i amb l'últim va ser taaan desagradable que no m'he tornat a liar amb cap noi perquè no vull que em passi el mateix o sigui jo la que ho faci malament i es riguin de mi. Ja m'ha passat molts cops que més d'un noi vol algo amb mi i sempre dic que no per aquesta por! Fa uns mesos que vaig coneixer un noi que m' encanta i jo l'agrado molt, va intentar liarse amb mi pero em vaig apartar per culpa del pànic que tinc a fer-ho malament! En dues setmanes el veuré i encara li agrado! Espero poder ser capaç de liar-me amb ell! Però sispalu aconselleu-me sobre com superar la por perquè tot i que ho intenti fer no puc! NECESSITO CONSELL
Moltes gràcies!<3<3<3<3<3
InterPersonal

Hola Drew22. Sóc l'Assumpta, psicòloga d'Interpersonal.
Entenc que si has tingut alguna mala experiència ara vulguis evitar la situació i et faci por o pànic, tal i com tu dius. Però, saps una cosa? una mala experiència es "cura" amb una bona experiència...Que segur la tindràs. Consell perquè sigui una bona experiència: confia en tu, no et pressionis massa sobre "com ho faré..." "ho he de fer bé..." etc. Aparta els pensaments negatius del tipus "no me'n sortiré", "se me'n riuran..." etc. Deixa't portar, ja saps que en això del sexe val més aparcar el coco per una estona, no voler controlar i gaudir. Per últim, dues coses importants: el fet que vagi bé no depen de tu només, també depen de l'altra persona... i pensa que no tot funciona a la primera. Tot i que hi hagi una part molt important de passió, instint, etc. també cal treballar-s'ho.
Gràcies per la teva confiança! Espero haver-te ajudat.
www.interpersonal.cat