jo + ell = nosatres
Hola:)
mireu el que em passa amb ell es algu realment estrany, sabia que al final acavaria passant pero no ho volia veure. Fara cosa de 6 mesos ell va començar fent en broma dient q surtiem junts i feiem bona parella, jo la vritat passa molt pq no me'l creía.
pero aixo que va començar en broma, mes tard es va fer real, venia darrera meu i m'agafava per sorpresa per la cintura, em feia abraçades, petons a la galta...erem com una parella.
fins que un dia li vaig preguntar que erem, si estavem sortin o simplement seguía sent una broma, ell em va respondre que estaba molt confos, pq sentía coses per la seva ex pero per a mi tmb, en aquell momento em vaig posar molt trista i ell de seguida o va notar pq sempre em deia que estaba preocupat per mi i que no volia que ho passes malament, de fet ell mai m'ha dit que no vulgues surtir am mi pero jo ja ho donava per perdut pq si esta la seva ex entre mig jo ja em sentía que no podía fer res.
ara ens em canviat els papers i jo estic molt pillada per ell i ell ara no es demostra tant carinyos pero parlem, es podría dir que amb certa normalitat. ns que vol i a mi m'agrada mooolt!!!!!! ajudaaaa
InterPersonal

Hola! Sóc l'Assumpta, psicòloga d'Interpersonal.
Has provat de demanar-li clarament el què vol? Si tu vols saber exactament per on passa ell, em sembla que és el millor que pots fer. Si no, et pots passar la vida "jugant"..., però sense saber a què jugues...m'entens? Per altra banda, t'has plantejat què t'agrada concretament d'ell? Si no ho has fet et suggereixo que ho facis i ho escriguis en un paper: fes una llista de les coses que t'agraden i de les que no t'agraden...Ja saps que de vegades ens agraden les persones que passen de nosaltres, o simplement ens "agrada agradar". Primer, cal saber què vols tu i en funció d'això decideix.
Gràcies per la teva confiança. Un petonàs!
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat