n'estic farta!
Mireu, n'estic farta i molt! Ahir va surtir el tema de Justin Bieber (sób Bieber a morir) i la professora va dir que era un maleducat que mai faria res a la vida, i clar, a mi em va tocar molt els ous. Total, que tota la classe va acabar dien que era un gay sense sentiments i jo ja no aguanto més. Que com m'insulten a l'insti? DIENT-ME BIEBER! I sí, sóc Bieber i amb molt d'orgull. Sempre m'ha agradat Justin i la veritat no sé que li troben en contra seu, sé que perfecte no és i que ha fet moltes coses malament a la vida, però ara se n'arrepenteix, va fer un comentari racista, ho sé i ho sap i ha demanat PERDÓ. Em diuen que això només ho diu davant de càmares per intentar arreglar la seva imatge. ELL TAMBÉ ÉS HUMÀ, TÉ SENTIMENTS, S'EQUIVOCA I RECTIFICA. N'estic fins als ous que el critiquin dia i nit. Li diuen gay i estic seguríssima que folle molt més ell en un dia que els que "l'insúlten" dient-li gay en un any. Bueno, jo el que vuldira era saber com "sudar" dels seus comentaris, esque no aguanto més, cada vegada que sento el seu nom o encomptes de Justin Bieber "Justin Gayerer" m'ensenc i no vulía perdre els amics tampoc. No sé que fer. AJUDA SIUSPLAU!!!
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs està molt bé que et plantegis no voler perdre amics epr aquesta situació. Jo et recomano aquests passos:
1- Pensa que no és jsut per tu que la rabia et surti per a coses que no estan al teu control, tal com són els opinions dels altres. Tens dret a dir que no estàs d'acord, però és perjudicial per tu que se't descontroli la rabia.
2- quan vegis que t'enfades, pensa en alguina cosa que et relaxa ( que el mar enfadat es va calmant) o que et fa estar en el moment present( fes-te punxadetes als dits de la mà i concentra't en les punsadetes, així no posaràs tanta atenció als pensaments i emoció de rabia). També s'hi pots p, pots marxar d ela situació un 10-20 min.
3- Posterga la teva resposta per quan estiguis més tranquil.la.
4. quan siguis tu la que governa la situació i no les teves emocions,e stàs preparada per donar una resposta defensant la teva opinió però sense posar-te agressiva.
Endavant
Eli Aulet www.interpersonal.cat