farta de tot
Estic farta d'estar sola, no tinc ganes de passar-me tot l'estiu sense fer res, com em va passar l'estiu passat.... Estic tot el dia a casa sense fer res i estic sola, no tinc amics ni res que fer..., els meus pares i jo discutim molt, i passen de mi, jo estic a l'estudi tot el dia sola amb una calor que em moro perquès estic a 30º... i m'agafa mal de cap de tot el dia o està a l'ordinador o mirar pelis..., que puc fer?
Gràcies...
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot crec que has de parar de repetir-te que estàs sola! Tenir això al cap tot el dia és molt injust epr tu! i no és cert! mai estem sols! sempre hi ha algu, potser no tantes persones com voldriem o no ven bé qui voldriem a cada moment, però no estem sols!
No esperis tampoc a que la gent vingui a buscar-te a casa perquè si, primer de tot hem de ser nosaltres els que decidim canviar les nostres situacions. Així que et suggereixo que comencis a fer una llista de tot de coses que pots fer.
Planteja't si més que sola el que passa és que hi pot haver alguna por que et faci estar a casa tancada. Por a fer plans, por a esforçar-te en fer plans, etc... A vegades ens agafa la mandra i no pot ser que ens deixem vençer per la mandra, un cal que s'ocupi de la seva vida.
Per tant, vés a córrer o fer exercici, vés a la piscina i emporta't un llibre o passatemps, apunta't a alguna activitat nova, queda amb alguna amiga i mira de passar-t'ho bé sense pensar en coses negatives, preocupa't per com estan els altres, ajuda a la teva mare o al teu apre a fer alguna cosa, vés a comprar alguna cosa que t'agradi de roba o de hobby, etc...
Tens mil plans a fer i mil coses per aprendre!!! Només cal qeu tu decideixes que vols fer el primer pas!!
Endavant
Eli Aulet www.interpersonal.cat