No puc més :(
Fa temps que m'agrada un noi, el problema és que ell té 3 anys més que jo. He intentat oblidar-lo de totes maneres però ell sempre em deixa l'ilusió. He canviat d'aires, he conegut gent nova pero ja fa casibé mitg any que m'agrada i això fa que no menji. Què puc fer? Ajudeu-me siusplau.
InterPersonal

Hola Marietta! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot et diría que no fa falta deixar de menjar. és cert que a vegades els nervis ens poden fer treure la gana, però en aquesta situació ens hem de forçar a menjar. No cal posar en joc la salut per amor. Això no seria un amor gaire sa.
Per oblidar-lo necessites temps!! temps i distracció i prendre la decisió de que cada vegada que et passi pel cap diguis prou i passis a fer o pensar en alguna altra cosa.
Tot depèn de tu! Si actues sincerament amb les ganes d'oblidar-lo les coses seran més fàcils i deixaràs de patir!
Fes plans, busca't hobbies, disfruta amb els amigues i distreu-te tu sola també quan calgui. Si estàs satisfeta amb els teus plans dia a dia serà me´s fa`cil oblidar-lo.
ELi Aulet www.interpersonal.cat