Hey! gent! ajuda :(
Hey!! Bona tarda!
La meva consullta és breu i concisa:
Ja sé que per lligar (per cert, mai m'he liat ni res)s'ha de ser un mateix i tal... Però el meu cercle de coneguts és molt petit. Tinc un grup de 6 amics dedebò al cole, amics per aqui i per allà, però en total dec tenir uns.... 15 o 16 amics, i com pots observar, no soc popular, per tant no conec a molta gent. Volia que em diguessis llocs per a coneixer gent, i consells per fer MÉS amics.
Torbu que tinc un defecte i una virtut: em costa moltíssim ser oberta amb la gent, sçóc molt introvertida quan no els/les conec, però quan ja els conec sóc la més extrovertida del món, tots els meus amics em diuen que sóc super-graciosa, tots riuen al meu voltant però pfff.
Enresum:
- consells per lligar
- consells per perdre la vergonya
- consells per ser MOLT més extrovertida amb la gent nova, és a dir consells per a que fer amics no es converteixi en una "impossible mision"
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Et felicito epr voler millorar aquesta àrea de la teva vida. Els consells que demanes tots són similars així que les tècniques que et suggereixo són útils per tots. Primer de tot, has de pensar que com més valentia agafis per fer els primer passos, més alimentaras aquesta valentia. Així que fes una llista dels petits passos que pots fer. Ordena'ls de menys a més vergonya o por i comença pel que et faci menys por. Veuràs com anar pujant a la llista, vas agafant energia per afrontar-te a més passos.
Pensa que en aquestes situacions és natural sentir certa vergonya. Tothom té vergonya a l'hora de lligar, lo important és fer el aps tot i la vergonya i això és decisió d'un mateix!!!
Aquesta formula funciona!!! Si et dones la oportunitat de fer els primers passsos, llavors ja ve tot rodat!
Algunes coses que pots fer és: apuntar-te a activitats noves, organitzar festes i plans amb els amics, fer activitats on tinguis i coneguis gent diferent, etc.
Fés tot el que faries si no tinguéssis vergonya, com allò de deixar a la vergonya a casa i fer com si no existis al vergonya a la teva vida!!! Endavant!
ELi Aulet www.interpersonal.cat