Es veritat que res dura per sempre?
Hola, he perdut a la meva millor amiga, per mi ella sempre és i será me vida. Ella es la que em va cambiar la vida, i la que em va trovar cuan jo era invisible, lo que jo sento per ella, no ho sent NINGÚ, ella diu que no sentu res per ella, y que ha pessat lo mateix que jo de perdre a se vida. Aviem tingut moltes barralles, cada 5 minuts, aixo es amor? He comet molts errors, he sigut molt pessada cuant ella tenia molta peciencia, pero cuant se la acava, se la acava, amb mandava a la merda. Ara marrepenteixu d'un error que he fet, pensu que no soc res a se vida, que no m'estima, jo lo unic que vull es recoperar-la. L'he demanat perdo i diu q s'ho pensara (te moltissims moltius per cabrejar-se) Ella diu que te mes amigues, jo ploru quant veic que te una nova millor amiga, pero amb va dir que era per donarme enveja, aun aixins ploru. Ploro cada dia, per recuperar-la, cada nit, Sempre. Que he de fer? Ajudam sisplau
InterPersonal

Hola Perpiii2! Sóc l'ELi Aulet. Psicòlgoa d'Interpersonal. Doncs el més probable e´s que les dues teniu aprt de responsabilitat en el que ha passat. Et recomano que deixis passar uns dies i que llavors demanis per poder-ne parlar. Parlant sincerament del que sents i de que t'agradaria poder solucionar el malentès.
Si que els coses s'acaben o es transformen i totes els relacions tenen crisis , que fan que millori o que es trenqui la relació de moment. Per tant, és important ser respectuós i respectar-se un mateix. I si un no està disposat a parlar, és injust però cal acceptar-ho per a no fer més enrenou.
centra't en tu i en els teves cose si en tenir més opcions i me´s gent a la teva vida. És la millor formula per ser feliç
Endavant
Eli AUlet www.interpersonal.cat