SISPLAU MA GERMANA AJUDA :"(
Ma germana te un novio que encara que ella no u vegi, ell no l'estima. Com estava segura de la meva opinió, vaig violar-linla intimitat... Vaig mirar el seu face. Com jo tenia raó no l'estima. Però el que més em preocupa esque ella va enviarli fotus sevas a ell en sustens, em preocupo molt per això perque
1- que fara aquell tipo amb les fotus (ja que no es de confiar)
Vui dir-li a ma germana de tot aixo pero tinc por de el que em digui
SISPLAU QUE PUC FER PER ???? Necessito ajuda URGENTMENT
InterPersonal

Hola! Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs la teva germana té dret a saber-ho, però també cal ser prudent en aquestes situacions ja que avegades a un li és difícil escoltar el que hem de dir.
Jo et recomano que comencis per dir-li que li has de dir alguna cosa que potser no li agradarà o li molestarà, però que te l'estimes i estàs preocupada per ella i que per tant t'agradaria poder-li dir per a cuidar-la. Un cop hagis preparat així el terreny, serà més fàcil dir la noticia.
Busca un moment que ella estigui tranquil.la i que pugueu parlar i escoltar-vos amb atenció. Respecte al seva reacció un cop li diguis i li dius que et sap greu haver-li hagut de dir això, però que te l'estimes i no vols que pateixi. Respecte que vulgui estar sola i li ofereixes un cop de mà si el necessita.
Endavant. Eli Aulet www.interpersonal.cat