Estic enamorada i sense ell no puc..
Hola, mira l'altre dia em va deixar el meu novio que portavem casi 2 mesos surtint, pero abans portabem molts mesos tontejant, parlant, 'de lio'.. Ho vam parlar a la cara i aixo em va ajudar, pero estic enamorada d'ell i no sé com fer-ho per oblidar-lo, m'entretenc i em diverteixo, disimulo, pero quan estic sola se'm cau el món a sobre, i hi penso molt i no sé com m'ho faré.. No puc:(
La gent em diu que necesito temps, aixo ajudará, suposo. Pero sóc unna persona que li costa molt oblidar, i a ell l'he estimat moltisim.. Vaig estar amb un durant un mes i vag tardar tres mesos a oblidar-lo o més, imagina't a ell que hi estic enamorada..
Sé que tindràs mil consultes casi iguals, pero es que no sé que fer..
Moltes gràcies guapa, seguiu aixi, ajudeu a molts adolescents!!
InterPersonal

Hola teblueladybug! Sóc l'ELi AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs entenc com estàs, les ruptures sempre són dures i doloroses. és natural que quan estiguis sola et sentis trista i tinguis ganes de plorar. Fas bé també de que quan estàs amb gent intentis distreure't i divertir-te, ni que sigui per dissimular, però mira que també ho fas per tu mateixa.
No pensis en els dies que tardaràs a oblidar-los, en aquesta situació funciona molt millor pensar cada dia en cada dia. Vull dir, què faràs cada dia per passar-ho bé, per distreure'te, per descansar i estar tranquil.la. És evident que necessites temps, eprquè oblidar es un procés, però veuràs com si et cuides i et centres en el que t'agrada cada dia estaràs una mcia millor.
Endavant
Eli Aulet www.interpersonal.cat