INSEGURETAT :(
Hola! Tinc un problema. M'agrada un noi i ja fa temps que quedo amb ell... el problema és que jo em tallo molt i sempre hem d'acabar per trencar el gel cada dos per tres. No sé quin tema li puc treure perquè no vull que es cansi de mi o deixem de veure'ns.
Per la meva part, intento obrir-me i em mentalitzo que haig de deixar de ser tant tímida. Però cara a cara em poso tan nerviosa que em menjo les paraules! Algun consell per ser més segura de mi mateixa? Bff ho necessito, en serio. No el vull perdre.
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs seràs tu mateixa quan comencis a confiar amb tu amteixa perquè així ho decideixes!
T'explico per fer-ho, primer de tot has de deixar de dir que " es cansarà de tu" o que "ens deixarem de veure". Cada cop que et passi aquest pensament pel cap, deixa'l passar i no li facis cas. Si comences a fer cas a aquest tipus de pensament perdràs la naturalitat.
Si ell queda amb tu és perquè li ve de gust i li agrada, si ha de passar alguna cosa en contra ja es veurà, però per ara centra't en el moment present i no deixis que aquests pensaments tan negatius t'embrutin el paissatge.
endavant
Eli Aulet www.interpersonal.cat