ihateme
ultimamnet nose k em pasa estik kom depre ,tink sort de escolatr 1D K MA ANIMEN I EM, FAN SIOMRIURE PER L'ALTRE IDA ESTVA AL MEU BANY I MA ANAVA A DUTXAR EM VAIG IRAR EL MIRALL I VAIG COMENCAR A PLORAR,NOSE PERKE SEMPRE KOMPARO EL MEU KOS AMB ELS ALTRES HI HA VEGADES QUE EM VEIG "GORDA", i em sakto el esmorzar o si vaig a dinar a kasa dino pok,la gent em diu k estik be pero nose jo em veig horrible em veig enana,gorda lletga i sento k mai cap noi es fixara amb mi
per cert medeixo 1.60 i peso 43/44 kilos
InterPersonal

Hola ! Sóc l'ELi AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs amb aquest pes i aquesta altura cal que et cuidis, ja que senyala un pes molt baix en el que et podries començar a sentir cansada i fins i tot amb estat d'ànim més baix i per tant més malament amb tu amteixa, que et veiguis més malament per fora i per dins.
És molt important portar una aimentació sana i equil.librada, no només pel nostre cos físic (que és molt important per la salut) sinó també per el nostre estat d'ànim i benestar psicològic.
Pensa que si comparem sempre sortim perdent, ja que la comparació sempre la fem negativa i molt poc realista. Comparar-nos és un mecanisme molt perjudicial!
Centra't en tu mateixa i en les coses que et fan sentir satisfeta a la vida: amics, amigues, hobbies, famílies, projectes nous, etc...I si t'agrada cuidar-te la imatge fes-ho sanament: asseossora't amb el metge de com fer-ho, vesteix-te amb un estil que t'agradi...etc. Cuidar-se sanament no és malaltís, obsessionar-se ho és molt!!!
Et recomano que escriguis al fòrum d'alimentació, ja que ells et podran assessorar més. especificament.