bullying
Hola, estic molt deprimida ultimament, nose el perquè pero noto que em fan bullying, aquest any ja gairabé no m' en fan pero per cualsevol cosa que faig fora de lo comú em discriminen, per exemple: em vaic tallar els cabells amb serrell casi sempre n' havia portat hi vaig di perque no fermen els de la meva classe no m' havien vist mai amb serrell perquè em vaig mudar, dons quan em van veure s' en van riure de mi, tots deien que em qedava molt malament, hi m' han comensat a dir escombra alguns, aprat d' aixo el meu nom digemne que es una mica lleig perque conjunta amb moltes coses, hi em diuen escarola i mes el meu cognom..Comensen a dorme escombra i coses d' aquestes algunes de les meves amiges em diuen que no els hi fasi cas, pero a la meva clase estic ven marginada. Què puc fer perquè no em pasi més? Ja els hi eh dit als meus pares, pero com són una mica timids dons es callen i em diuen que no els hi fasi cas, a les meves professoras també els hi eh dit i em diuen el mateix..QUE FAIG? AJUDA SI US PLAU!
Elena Crespi

Hola kaarolaa:)!
Em sap molt de greu que els teus pares i el professorat no et facin cas i només et diguin que no els hi facis cas. Ho sento molt.
Crec que això que et passa no està gens bé i és normal que estiguis més deprimida.
Et donaria 3 consells:
-Recolza't amb les amigues que sí que estan amb tu i que sí t'estimen
-Intenta parlar amb la teva família i explica'ls-hi que sí que ho estàs passant malament i qu eper tu és important i comentar-ho a la direcció de l'escola on vagis.
-És important que siguis valenta i que realment vegis que els que et diuen els teus companys de classe no té cap mena de sentit. De vegades hi ha persones que necessiten enriure-se'n d'algú però tu no ets menys que ells ni pels cabells que portes ni pel nom que tens.
T'envio molts ànims i molta energia per a tirar endavant i ser forta i valenta i espero que creguis en tu mateixa i que, sobretot, siguis tu la primera que sí que et valoris!
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.interpersonal.cat