L'estimo mes que ell a mi?
Hola,primer de tot moltes gracies per aquet consultori perque solament e parlat aixo amb una persona molt important y tambe m'agudat molt pero tambe vui la vostra ajuda!
Anem al tema,esque em sento estupida per no dirli al noi que m'agrada que si podria pasar algo mes y no estar de lio( ia ens em liat,i el sap que l'estimo y ell tambe mu a dit)no li vui dir ancara perque sento que avegades no te ganes,per exemple els seus amic y ell sempre parlen de ties y vale em sembla molt be que parlin de ties,pero de mi mai parla,tampoc vui que o fasi i si alguna vegada o fa millor pero esque que parli de altres ties y de mi no cuan es lia amb mi y parlem tots els dies em ralla moltisim i no se si esque els nois son aixi de parlar de ties ancara que tinguis amb alguna algo especial o que li dono igual,que penseu?
Graciies!!!
InterPersonal

Hola! Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs és natural que els n ois tinguin aquest tipus de conversa, igual que les noies també parlem de nois quan estem entre amigues.
El tema important també és si tu vols sortir amb ell i de moment esteu de lio. No se com et fa sentir aquesta situació, però si al vols canviar dependrà de que li diguis el que sents per ell i com t'agradaria portar la relació. D'altra banda, si veus que per ell només és un lio, hauràs de veure si et surt a compte seguir amb aquesta situació. És complicat tenir una relació que els dos no veieu igual.
Valora el fer el pas de parlar-ne o de retirar-te si això et fa patir.
Eli Aulet www.interpersonal.cat