Caure dos cops en la mateixa pedra?
Hola! Em mantindré en anónim però em podeu dir Vainilla. Resulta que fa dos anys, a l'estiu, vaig estar de lio amb un noi dos anys més gran que jo. Tot es va acabar, perque no funcionava, i vam deixar de parlar. La questió, es que fa cosa d'un mes que vam tornar a parlar, i ens liem i tot. També anem a voltar pel carrer, a prendre algo...
Ell ha canviat molt, com jo, no sol físicament si no també psicológicament. Però fuma, i es així com a...dona mala imatge en general, tot i que es un noi amb un carácter super divertit, li agraden les galetes, els gats...I jo. I aquí está el problma. Ell va ser el meu primer amor vertader, i me l'estimo moltissim, però no se com dir-li que vull sortir amb ell; em faria molta il·lusió que m'ho demanés ell. Pero ell es...no se com explicar-ho. Em diu que el torno boig, i que li encanto, però no li agrada que ens veigui molta gent junts. Perque¿ Perque fa dos anys la vaig liar al invitar-lo en una festa on tot va acabar molt malament. Però per les coses que em diu, i per com ho diu, ell vol una relació que duri, crec. I no se que fer. Tinc por de que li faci vergonya dir que mig está amb mi, perque quan ens ho pregunten diem que no, i es que es cert, perque ningún dels dos li ha demanat al altre per sortir, i no vull demanar-li jo tot i que vull sortir-hi! Que faig? Aconselleume plis!!!
InterPersonal

Hola Vainilla! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs en aquesta situació et pot ajudar parlar directament amb ell o esperar uns dies més de retrobada i observar què va passant entre vosaltres: si surt el tema, si fa opinions sobre tenir una relació,etc.
Entenc que t'agradi que et demani per sortir ell, però això és complicat de controlar-ho. Si ets tu qui vol deixar les coses clares, t'hi hauràs d'afrontar si ell no fa el pas i acceptar els conseqüències, sigui que si o sigui que no.
Oblida el que va passar fa dos anys en aquella festa, allò és aigua passada, si us heu retrobat observa si es construeix una relació a partir de qui sou ara.
Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat