confusa
Hola,
ja da un temps em mola un de la meva classe i algunes amigues meves diuen que fem bona parella i inclús que està pillat per mi, però jo no estic segura. Hi ha dies que és molt carinyós amb mi (casi cada dia) pero hi ha dies que no parla amb mi i em fa ràbia que vagi abraçant a totes les nenes i a mi no. I a vegades també noto que a classe em mira però no n'estic gens segura...
InterPersonal

Hola beatelmania! Sóc l'Eli AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs és un misteri saber realment què passa. Això només ho sap ell.
Ara, si a tu no t'agrada que abraci a tothom, això ho has de tenir en compte. T'agrada de veritat aquesta persona? Si ho fa per cridar l'atenció, jo no faria massa cas d'aquests comportaments. Si vol aproximar-se a tu o tu a ell, a poc a poc i amb claredat. No facis interpretacions del que pot passar. Deixa que passin coses i vés veient com et sents i com va.
Mantén la relació amb ell d'amistat i bon rotllo i sigues tu mateixa!
Eli Aulet www.interpersonal.cat