Urgent...depresió
Hola, em dic Cristina i fa un parell de mesos he conegut un noi del cual crec que m'estic pillant...i força. Vaig deixar el meu xurri per ell i bueno estem molt be cuan ens veiem, però per el whatsapp es bastant borde i mai m'ha obert ell...i no em diu mai de quedar i fa molt ja que no ens veiem, i nose si es perquè no em vol veure o només em vol veure cuan no queda amb una amiga amb la que estaven liats...I em deprimeixo amb molta facilitat, no se que fer..
InterPersonal

Hola Cris! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. En aquesta situació et recomano que et pot ajudar parar d'actuar i observar què passa. Vull dir , fés els teus plans i les teves coses sense estar massa pendent d'ell. Retira't un temps de watsupp i coses que fas per ell o per mantenir el contacte. D'aquesta manera veuràs l'interés d'ell. Fes-ho durant un temps llarg, per a què tinguis els suficients proves de què passa. Si a ell li interesses farà alguna aproximació. Fés els teus plans i dóna 't un espai per tu mateixa. Entenc que et posi trista, és natural, però forçar les situacions no és la solució. Quan estiguis trista intenta distreure't o escriu el que sents, el que et convingui a cada situació. Una abraçada.Endavant !
Eli Aulet www.interpersonal.cat