No em fa ni cas...
Hola,tinc 13 anys i m'agrada un noi de la meva classe.Des de que va començar el curs no li he pogut treure l'ull de sobre.El que passa es que li agrada una altre noia i a mi no hem fa ni cas.Suposo que no li agrado pero no m'el puc treure del cap.Quan el veig amb la noia que li agrada em venen ganes de plorar.A vegades començo a pensar en ell i em començo a mirar al mirall per veure el que tinc de dolent i a pensar perque no li agrado.A vegades intento posarme samarretes mes sexis i anar panxa endintre per semblar mes prima pero res funciona.I si per casualitat em diu alguna cosa o em fa alguna broma em poso molt nerviosa i no em surten les paraules.Ja no se que fer i estic començant a pensar que soc lletga i per aixo no li agrado.Que puc fer?Sisplau ajuda!
InterPersonal

Hola! Sóc l'ELi AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot, et recomano que borris aquests pensaments sobre tu mateixa. Per a què a algu no li agradem no vool dir que siguem lletjos o poc interessants. No podem agradar a tothom. Entenc que et faci rabia, si! però no et tractis malament ni et valoris malament a tu mateixa.
Si vols fer algun pas, és millor que intentis fer-te amiga seva, més que voler cridar l'atenció pel físic. Així també el coneixeràs més i sabràs si és un bon candidat per ser la teva parella. Tu també has d'escollir!!!
Si ara ell està amb una altra persona, se que és dur, però és més positiu acceptar-ho i deixar de jutjar-te negativament.
Centra't en tu i en els coses que et fan estar bé i divertida!!! Posa atenció a les cose que et fan feliç i et fan sentir satisfeta de tu amteixa.
una abrçada!
ELi AUlet www.interpersonal.cat