<3
Hola, estic enamorada d'un noi que té 19 anys i jo en tinc 14(casi 15). Ell té novia i sap que jo estic enamorada d'ell i sempre em diu que no perdi l'esperança perque coincideixo molt be amb la seva noia ideal i que d'aqui dos o tres anys segur que estarem junts. El problema es que m'entra moltissima vergonya quan estic al seu costat, no se com parlar-li ni se que dir. I vull que hi hagi més relació pero em poso molt nerviosa. Que puc fer per no posar-me tant nerviosa?
InterPersonal

Hola! Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs el que funciona és fer tot el que faries si no tinguéssis vergonya. M'explico: fes una llista de totes aquelles cosetes o passos que faries si en aquell moment fóssis la noia més aventurera que portes dins . Llavors ordenes els passos de menys a més vergonya i comences a actuar pel primer. Quan estiguis allà confia en tu i fés el pas. Pensa que com més evitem els coses que ens fan por i vergonya més gran veiem al monstre, i al contrari, com més anem fent passos veiem que som capaços de fer-ho molt millor del que pensem. En aquests casos funciona parar el cap i actuar . una abraçada! ELi AUlet www.interpersonal.cat