Ajuda respon!!!!!!!!!!!!
Hola tinc 13 anys i necesito que m'ajudis en un tema. L'estiu passat vaig coneixer una nena que es amiga meva ja no parlem molt és de un poble del costat, i bueno ella tenia un novio i van durar 10 mesos. I ara el seu ex em tira la canya i es vol liar amb mi a una festa que faig??????????????????
AYUDA!!!!!!!!!!
InterPersonal

Hola Marta! Sóc l'Eli AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. Joe t diria : i tu què vols? si no vols res amb ell, tens tot el dret a dir-li que no, que et sap greu però que no vols el mateix. Si a tu t'agrada, abans de fer el pas valora si l'amistat que tens amb ella pot quedar perjudicada per a què et liis amb ell. Pensa que ells ara ja no són parella, ets tu la que s'ha de sentir tranquil.la i a gust de fer el pas si vols, ja que llavors hauràs d'assumir les conseqüències siguin quines siguin. Eli Aulet www.interpersonal.cat