SUICIDI
Tinc una vida de merda i una baixa autoestima impressionant. intento fer-me el guai per impressionar pero cada dia vull morir-me més i ja no puc més odio la vida i el món no m'he liat mai sóc una merda. AJUDA!!!
Elena Crespi

Hola anònim!
Primer de tot, gràcies per la confiança.
Una recomanació: no intentis fer-te el guai amb els altres. Mira quines coses guais tens tu mateix per tu.
Ja saps com voldries ser? com creus que realment t'agradaries a tu mateix? perquè no intentes reunir forces i acostar-te a aquesta idea del que voldires ser. Però per tu mateix, no pels altres...
Tu ets qui té el poder de canviar la teva vida en positiu! I que no t'hagis liat mai amb nin´gu no vol dir que siguis una merda! per aquestes coses, de vegades tenim massa pressa! NO pateixis!
Millor que et liïs més tard amb algú amb qui realment vulguis que no pas que ho facis de pressa i corrent només per dir que ho has fet!
Elena Crespi i Asensio - www.interpersonal.cat
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres