Ayuda, vull declararme
Holaaa,em podeu contestar rapid per favor,esque hi ha un noi de 15 , (i jo tinc 13), que m'agrada moltissim, desde fa uns mesos, i a vegades parlo amb ell, i un amic meu que es amic seu, m'ha dit que li molu, pero no estic segura, y ahir vaig quedar amb ell i em va dir que la seva novia li ha deixat, ( quan m'ho va dir, esta cridant d'alegria per dins), pero despres va i em diu que li presenti a alguna amiga que sigui mona i maja, y tenia unes ganes enormes de dir-li JO. I em volia declarar en uns dies, pero no vull esperar molt, perque la ultima vegada que la seva ex el va deixar, vaig esperar molt i va començar a sortir amb una altra. Em podrieu dir com em podria declarar, pero no tant a saco. Estic molt nerviosa i confusa, no se com dir-li lo que sento per ell, o sigui, m'agrada molt, pero no estic enamorada, i m'agradaria tant que em dongués una oportunitat, per petita que sigui. Gracies.
PD: Em podrieu respondre rapid, si us plau.
InterPersonal

Hola! Sóc l'ELi AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs si et vols declarar ho pots fer. Jo et recomanaria que a vegades amb aquestes coses l'amor ens fa massa impulsius i potser aniria bé que facis les coses a poc a poc. Vull dir: passar estones amb ell, fer-vos amics, mirar si t'agrada de veritat, etc...perquè tu puguis escollir i veure si realment busqueu el mateix, si teniu valors similars, etc.
No vulguis córrer, per construir l'amor s'ha d'anar a poc a poc, una altra cosa és que volguéssis un lio i ja està. Pensa que si a ell li agrades i que si ets important per ell, no et deixarà escapar d'un dia per l'altre. SI és una cosa important no es passarà així com així. Sinó és que per ell no era tan important i potser ara mateix té més ganes de fer col.lecció de ligues que plantejar-se alguna cosa més important. Una abraçada