estic feta un lio
hola! estic feta un lio, perque estic amb un noi que abans de que comencesem a sortir erem mol mol amics i hem va començar a agradar molt i jo a ell igual, i vam decidir tenir alguna cosa, fins aqui tot be, fa un temps hem vaig adona que me l'estimava com amic, i eh deixat de sentir res més que amistat. Li vaig comentar que que passaria si ho deixesem i hem va dir que li sentaria fatal perque ell a mi m'estima i hem va dir que no voldria sapiquer res de mi i jo no vull perdre l'amistat pero no hem sento agust amb ell, que puc fer?
InterPersonal

Hola Catalana!! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Comprenc que et sàpiga greu la seva resposta. Fins i tot la pots trobar injusta. Segurament que ell, per la seva part, també troba injust el fet de deixar-ho si t'estima. és dur per les dues parts. En aquesta situació et diria que després d'una ruptura és força positiu deixar un temps d'espai i distancia entre els dos, ja que la ferida s'ha de curar. Això no significa que mai més poguieu tornar a ser amics, però és mol complicat ser amic d'algu a qui estimes i a vegades complica més les coses mantenir el contacte. Funciona molt millor respectar aquest temps d'espai per poder tornar a construir una relació d'amistat , o del que sigui, amb ganes i energia. Una abraçada ELi AUlet www.interpersonal.cat