AMOR i autoestima
Nose si això aniria aqui però crec que cada vegada, quan estic rodejada de la gent guai de la clase em sento inferior per exemple : m'agrada un noi més gran que jo i vull parlar amb ell i ser la seva amiga però sento que pensara que no soc divertida o masa infantil o algu per el estil. Penso que si fos com elles no tindria aquest problema
gracies , petons! :)
Elena Crespi

Hola Catt99!
Doncs això que et passa és normal. Sovint ens sentim insegurs i hi ha persones que ens fan sentir inferiors. Però això no vol dir que siguem inferiors.
Primer de tot hauries de valorar les coses bones que tu tens, que en són moltes SEGUR! i pensar que si algú no és capaç de veure el que tu tens... o és que és miop ;P o és que no sap valorar-te prou.
Però el primer de tot que has de fer és valorar-te tu mateixa i creure en tu, veure les coses bones que tens i saber que segurament també n'hi ha de no tan bones. Totes i tots tenim els nostres punts forts i fluixos!
Primer valora't tu!!
Elena Crespi i Asensio - www.interpersonal.cat
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres