Cada vegada m'estic encochant mes d'ell..
Hola, tinc 14 i fa uns tres mesos aproximadament que estic parlant amb un nen, ell té 14 anys com jo pero fa segon de l'ESO, jo faig 3er de la ESO, pero aixo no es el problema perque sembla mes gran que jo..
Ens hem liat, ja ho anavem a fer, ens diguem ''tequiero'' pero nose el que realment sent ell.. Estic confusa, jo confio amb ell penso que mestima tal i com m'ha diu pero ha vegades hem fa dubtar..
Jo realment me enamorat ja son dos mesos parlant amb ell per whats i hem qedat amb amics seus, meus, pero igualment ens hem liat. Ara intenterem quedar sols a casa seva o la meva..
Ens barellem molt sobint i aixo l'odio perque cada vegada que ens barellem es com un ''estic fart de barallar-me amb tu i m'estic cansant de sempre la mateixa historia..''
Nose, primer m'agraderia que n'opines, i si hem pots orientar perque jo sento que de veritat m'he enamorat, amb els altres nens que hem liava era solament el morreo i apa, amb ell es diferent..
I m'agraderia que m'ajudesis amb tecniques per no barallarnos tant per totneries que fan que la nostre relacio caigui enpicat..
Moltes gracies, petons!
Elena Crespi

Hola Adolescent Adicta!
Doncs primer de tot hauríem de veure per què us baralleu. I has de tenir en compte que en una relació de parella s'ha d'acceptar a l'altre tal i com és i heu de valorar realment si aquestes baralles us fan compatibles o incompatibles.
El millor que pots fer per resoldre les baralles és parla-ho amb ell: explicar-li com et sents i saber la seva opinió.
No sé si ell també se sent així amb aquest tema.
per tant, no hi ha receptes màgiques, el millor és parlar-ne amb tranquil·litat.
Això, segurament, t'ajudarà a veure si realment dubtes o no dubtes del que ell sent per tu...
Sort!
Elena Crespi i Asensio - www.interpersonal.cat
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres