ESTIC FARTA!
Hola!
Volia comentar un tema que em fa una mica de vergonya. Mira que suo molt i això em fa que no fagi bona olor. Jo en sóc conscient d'això, no dono abraçades ni res per por a que diguin algo. I el mateix em passa amb l'alé, em rento les dents cada dia i esque ja nosé que fer. Em dutxo cada dia i he provat de tot, colònies, cremes, desodorants... Però sempre acabo suant i fent mala olor. Per una altra banda tinc por de no trobar a cap noi que m'estimi per culpa d'això.
PD: No aniré a cap metge ni res (ja hi vaig anar una vegada fa temps i en poques paraules no em van dir res) i al dentista menys, ja que s'ha de pagar una mica :/
Gràcies! <3
Elena Crespi

Hola!
Doncs la situació que vius no és gens fàcil! i em sap greu dir-te que potser hauries de provar d'anar a un altre metge... Encara que el primer no t'ajudés, potser et falta trobar l'especialista que sí que et pugui ajudar! hi ha moltes coses a fer en el teu cas però no saltres no estem especialitzades en això per tant no et podem ajudar directament.
Una altra cosa que, de vegades, influeix en la suor i en l'alè és l'alimentació.
Per això et demanem que t'assessoris bé i que no deixis que aixó, que es pot resoldre segurament, faci que estiguis insegura i limiti la teva vida.
Busca ajuda!
Elena Crespi i Asensio - www.interpersonal.cat
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres