la meva mare es una ****
hola necessito ajudaa... mira la meva mare es va separar del meu pare kuan jo tenia 3anys.. jo aara tink 13 i l'altre dia bueno mes ven dit cada dia li miro el mvil a la meva mre perke es parla amb un noi k te dona i fills i la meva mare es veu k es el amant. el problema no es akest sino k senvien ftos despullats i comenten k tal va anar la follada del altre dia. avui al migdia e arribat a casa i me trobat un condo al vater i una caixa de condons asobre del llit de la meva mare li e punxat amb una agulla els k e vist. el problema eske penso k la meva mare es una puta pk akestes guarrades no es fan. i sembla mentira, k jo am ledat k tink sigui molt mes madura ke ella.la meva mare no sap k jo u se pero esta clar k li dire k e vist el codo al vater amb la corrida. MAMA ETS UNA GUARRA I HO SAP MIG POBLE. necesito ajuda i nse k fer siusplau ajudam.
Elena Crespi

Hola de nou! aquesta consulta ja me la vas fer per facebook i ja vam estar parlant. Però prefereixo contestar per aquí perquè si mai algú es troba en la teva situació vegi què pot passar si fa quelcom similar al que has fet:
Primer de tot, sento molt que tinguis aquesta visió de ta mare: que s'enviï fotos amb el noi amb el que està i que aquest noi estigui casat i tingui fills no vol dir que ta mare sigui una guarra. A la vida, es passen per moltes etapes i no sempre sabem prendre les millors decisions.
Pensa en ta mare com la persona que ho està fent de la millor manera que sap, potser no ho sap fer millor.
Et recomanaria que no li miressis el mobil ja que forma part de la seva intimitat i, bàsicament, és ilegal. Si et preocupes per ella, el millor que pots fer és comentar-li.
Segon: si li has punxat els preservatius i ella no ho sap hi haurà el risc de que es quedi embarassada i això agreujaria la situació en la que us trobeu. Per tant, et recomano que intentis desfer-te de la caixa de condons que vas punxar.
I, el més important: PARLA AMB TA MARE. Digues-li com et sents. Digues-li que (sense que li expliquis que l'has espiat, si no vols) estàs preocupada per ella i que tu no et sents bé.
Gràcies per la confiança.
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.interpersonal.cat
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres