Ajudaaaaaaaaaaaaaaaaa
Hola,
soc un noi bastant preocupat. El meu pare se n'ha hagut d'anar de Barcelona a la cerdanya per motius de feina. El que més em preocupa és k me mare està molt depressiva i molt feble, i cada nit em vé a la meva habitació per dir-me "bona nit" i acaba plorant.
Siusplau, si sabeu alguna cosa per ajudar-la també m'ajudareu a mi!
InterPersonal

Hola Guirt. Sóc l'Assumpta, psicòloga d'Interpersonal.
És normal que estiguis preocupat Guirt. No ens agrada veure que les persones que estimem ho passen malament. En el teu cas, crec que la pots ajudar dient-li lo molt que te l'estimes, abraçant-la, mimant-la i oferint-li mostres d'afecte. També li pots recordar les coses bones que té i que compartiu com a família. I ajudar-la "relativitzar" una mica el tema de La Cerdanya: és un canvi a nivell familiar, i necessita un períiode d'adaptació per part d'ella i de tots (teva, el teu pare...). I estic segura que acabarà adaptant-s'hi, ja veuràs. Li pots proposar de pujar algun cap de setmana amb ella, si és que no ho heu fet ja, i descobrir llocs, indrets i paisatges nous. Pensa que La Cerdanya està en plena natura!.
Ambtot, si veus que la cosa segueix igual i no millora, li hauràs de dir que en torni a parlar amb el pare, o parlar-ne directament tu amb el teu pare. Està molt bé que te'n preocupis però pensa que els adults són ells, i ells són els que han de prendre les decisions importants a la família. D'acord?
Segur que la cosa es soluciona. Gràcies per la teva confiança.
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat