Com puc eliminar els grans?
Necessito ajuda urgentment! La meva cara té forces grans i no sé com eliminar-los definitivament i per sempre. He probat amb tot, d'es de liquis a remeis casolans, però res ha funcionat de tal maera per poder-los treure. L'unic que ha fet és reduir-los però m'asseca molt la pell i això proboca que em caigui. No sé què fer per treure tots aquests granets ja que això proboca que no m'agradi la meva care i m'obliga a maquillar-me. A més aquesta setmana he quedat amb el tiu que m'agrada i em fa vergonya anar-hi amb aquesta cara. Necessito ajuda ràpidament siusplau!!!!
InterPersonal

Hola xeeeenia. Sóc l'Assumpta, psicòloga d'Interpersonal.
No sé si podré dir-te gaire més cosa que la informació que segurament ja t'ha donat el dermatòleg/a, en quan a consells per netejar-te la cara, desinfectar-te els grans, etc. Segurament ja t'ha dit que el fet que et surtin grans a l'adolescència és una cosa molt habitual i normal, deguda als canvis hormonals que experimenta el teu cos en aquesta etapa evolutiva. A banda de remeis casolans, que com bé tu dius ja has provat, també intentaria provar algun tipus de crema, gel etc. de cosmètica natural. En aquests moments tot aquest tema de lo natural s'ha posat de moda, i hi ha diferents marques i botigues que en venen. De vegades, en herbolàries mateix en pots trobar. Ah, i aprofita l'estiu, el sol i el fet d'estar més per fora ajuda a que els gran es vagin assecant.
A banda del tema purament estètic, jo et recomanaria que no t'hia tabalessis tant. Ja sé que és molt fàcil dir-ho, però és així. El fet és que ja hi estàs posant remei amb tot el què pots, i també està clar que amb un temps deixaran de ser-hi, això segur. Com més nerviosa t'hi posis pitjor. Pensa que l'estrès, etc. tampoc t'hi ajudaran. Si durant un temps has de posar-te una base de maquillatge per veure't millor, fes-ho.Vés i queda, ben tranquila, amb el tio que t'agrada, ja que segurament ell s'hi ha fixat ben poc en els teus grans.
Gràcies per la teva confiança. Un petonàs!
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat