Cannabis
Hola, tinc una pregunta que pot ser que interessi a bastante gent.
Sempre heu informat de les conseqüències del cannabis a llarg termini, però no heu parlat tant de les conseqüències a curt termini. Quines són i que provoquen?
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per preguntar!
A veure, el consum de cànnabis provoca algunes sensacions que poden semblar agradables com l'eufòria o la sensació que el temps passa lentament, però també es pateixen alteracions en la coordinació, crisis d'ansietat, problemes en la capacitat de prendre decisions i aïllament social.
A més, se sol acompanyar d'ulls vermells, molta gana, boca seca i taquicàrdia (augment de les pulsacions).
Aquestes són les conseqüències més habituals a curt termini, però n'hi poden haver moltes més. Pensa que en tractar-se d'una droga il·legal. és difícil controlar la quantitat de substància que ingereixes cada vegada i això pot portar-te a tenir conseqüències molt diverses.
Una abraçada
www.consultajove.cat