amor...
Holaa :( estic moltt deprimida... Hi ha un noi que el adoro! Estic boja per ell!!! Som amics i aixo m' alegra però tenim una relacio (com amics) molt fidel i no se se que fer! Perquè hi ha moltes mirades, molts secrets!!!! AYYYYYYYYYYYYYYYY AYYYYYYYYYYYYYY QUE NO SE QUE FER!!!!!! Si dir-li els meus sentiments o seguir com amics, perquè també tinc por de explicar-li TOTT i que deixi de ser el meu amic... Tinc el cap com un bombo per ELL quant parlo amb ell tremolo tartamudeixo i faig gracia perquè emb quedo mirant-lo!!!! AJUDA AYDA HELPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
InterPersonal

Hola Nerea!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Que bonic tot això que sents! I a la vegada... que difícil amagar-ho, no?
En aquestes situacions, tens dues opcions: callar, no dir res per mantenir l'amistat i intentar oblidar-ho, o esbrinar si ell sent el mateix per tu i redefinir la vostra relació d'amistat. Ets tu qui ha de valorar els riscos i assumir-los. Potser, si vols declarar-te, millor que abans observis com es comporta amb tu, si també et fa aquestes miradetes, si et tira indirectes, si es posa nerviós o té vergonya.... això són petites pistes que et poden indicar que ell també està interessat en tu...
Una abraçada
www.consultajove.cat