Probleme urgeen familia
Holaaa!
Bno dons la meva familia no am deixa sortir am el meu ex un altre cop. pk diuen k tinc canvis dumor i k ens portem problemes i qe fins qe no tingui els 18 no am deixaran
jo els i e dit k es la emva vida po ells diuen k no, qe mentre sigui menor es la seva.
Ajuda!!! k faig?
InterPersonal

Hola Jessica,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
No m'acabes d'explicar perquè vau tallar l'altra vegada, ni tampoc de com era la relació abans. Has d'entendre que pels teus pares és difícil veure que vols tornar amb una persona que t'ha fet patir. I és normal que vulguin protegir-te i que no et torni a fer mal.
Et recomano que parlis amb ells tranquil·lament, que ells t'expliquin les raons i tu també puguis expressar-te com et sents ara. Intenteu arribar a algun acord, que pugui facilitar la convivència de tots. Entenc que puguis estar enfadada, però estic segura que són les persones que més t'estimen al món que volen que tu siguis feliç, així que confia una mica en el seu criteri.
Una abraçada
www.consultajove.cat