Amigues
Amigues.
Hola us volia comentar que ara com astem a final de curs i tot aixo pos estem fent uns treballs i els tenim que exposar, fa temps que nem en aixo i ara ja estem al juny i tenim les proves finals i a mi em costa una mica, i ve un mestre de repas a casa. Per fer estos treballs quedem per les tardes pero io fa una setmana i ia no quedo en elles pel repas i avui una que fa lo traball en mi m'ha dit que m'sapavilige o que qede més en elles per fer els treballs o sino hu dirien als mestres i més xorrades d'estes, jo no puc quedar perqe necessito que vinge lo mestre de repas pe repassar.
que puc fer?
InterPersonal

Hola Jana,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
Entenc que necessitis les classes de repàs i que no vulguis perdre-te-les, però també has de mirar l'altra part: si es fan treballs en grup és perquè tots els membres del grup hi han de participar i elaborar-lo entre tots. No pots pretendre que els altres carreguin amb una part de la teva feina i posin el teu nom només perquè sou amics.
Jo et diria que miris de compaginar-ho. Queda amb elles algunes estones i feu el treball i parla amb el teu professor de repàs a veure si alguns dies podeu fer sessió doble per recuperar el dia que has estat fent el treball.
Sé que potser per tu és molt esforç, però valdrà la pena, ja veuràs!
Una abraçada
www.consultajove.cat