autoestima
Hola adolescents!
Jo soc una noia molt timida q a l'hora de comunicarme am la gent
em poso tant nerviosa q no em surten ni les paraules. Em costa
molt fer amics. I jo en realitat em considero una persona divertida
i amable, pero tothom em te considerada com una noia molt callada
i al final un es cansa. Pero soc tant tancada q sem fa molt dificil....
Magradaria q em donguessiu alguns consells, siusplau! Sem fa molt
dificil...
Petoons!
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. Primer et felicito epr haver fet la consulta. Diu molt de tu, i la motivació és el primer que necessitem per canviar i millorar algun aspecte.
Després et recomanarias que facis una llista de totes les coses que faries si no tinguéssis vergonya o et sentíssis tímida. Col.loca-les per ordre de menys a mes vergonya i comença a fer passos per afrontar les situacions que et costin menys!
Veuràs com a mesura que fas aquests experiments et sorprens! Som molt durs amb nosaltres mateixos a vegades i et recomano que paris la ment i et tiris a la piscina sense jutjar la situació, esperant què et diu la realitat i què passa.
Pensa que el món és just, no podem caure bé a tothom però si fem coses per estar millor, també trobem resultats positius!!! Endavant
Eli AUlet www.interpersonal.cat