Fer-se mal, per amor.
Bé, jo estic pillada per un noi del meu institut.
Aquest, em va obrir un dia al face i vam quedar, ens vam liar i tot això. Al cap d'uns dies ( 2 setmanes concretament) vam tornar a quedar, a casa seva, ell va dir ''que tenia calor'' llavors va començar a despullar-se, era el meu primer cop que em passava això i estava molt nerviosa. Ens estavem liant, i em va agafar la mà i me la va posar allà... Jo, com una tonta vaig fer-li una ''paja'', però no sol aquell cop si no que aquest cop i més que vam quedar (2 més concretament). Al cap dels dies vaig enterar-me que ell era un "puton" i que utilitzava a les ties. Em vaig enamorar d'ell i.. va succeïr lo pitjor. Un dia vaig entrar al face i m'havia bloquejat, se'm va caure el món a sobre, em sentia petita i no savia fer res més que plorar. Tothom em deia que l'oblidés però jo no podia, si ell somreia jo cada cop m'enamorava més. Trobo a faltar moltíssim les seves abraçades i els seus petons, o cuan em mossegava el llabi... Va arribar el punt en que em vaig cansar de tot i vaig decidir fer-me mal a mi mateixa; vaig començar donant un cop a la pared i tot va acabar amb tot el braç ple de ''rajades'' diguessim. El dolor em satisfaeix. No sé que fer tothom diu que l'oblidi ja perque aquest nen m'està fent molt mal i no puc seguir així, i més, fent-me mal. No puc oblidar-lo i a l'estiu cuan no el vegui em moriré... Ajuda!!! Gràcies!!!
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot et diría que no has de tractar-te malament (fen-te talls) perquè les coses no surtin com esperes! Si, se que fa ràba! t'entenc molt i molt! però a la vida molts cops les coses no surten com volem i això ho hem d'aprendre perquè sinó la infelicitat està assegurada!!
Sembla, pel que expliques, que ha estat poc respectuós amb tu. El respecte és fonamental en una relació, en un lio, amb el que sigui!! No és que ell et faci mal, el mal realment te l'estàs fent a tu mateixa ! Se que és dur però a vegades hem de prendre decisions amb el cap, no amb el cor!
El meu consell professional és que et planegis un estiu epr divertir-te tu amb les teves coses i la teva gent i deixis sorprendre't pel que pots descubrir!! Dóna't el permis de ser feliç i ocupa't de fer els teus plans i passar un bon estiu!!! Si centres la felicitat amb ell és arriscat!
Endavant amb l'estiu! Eli Aulet www.interpersonal.cat