No tinc tema de conversació amb la meva parella JENNI
Hola, soc una noia de 19 anys i porto 9 mesos amb el meu novio y no tic tema de conversació, l'estimu moltisim i es una persona molt important per mi, pero no se de que parlar amb ell perque apart sempre que li explico alguna cosa tampoc em segueix el tema.. Nose que fer.
Una altre tema es que fuma marihuanna i tabac i ami no em fa molta gracia, li vaig dir que no m'agrada que Ho fagi, alguna idea per que Ho deixi?
MOLTES GRACIES. Jenni
PD: no tardeu tant en contestar :(
InterPersonal

Hola Jeni! Sóc l'Eli AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs pel tema de tenir conversació, et recomano que si organitzeu plans divertits i feu cosetes aniran sortint temes a parlar. Si feu coses també per separat quan uns retrobeu podreu parlar de què heu fet i com ha anat. Si us interesseu per les coses que li agrada a l'altre i explicar-vos-les aprendreu coses noves i serà divertit compartir aquests temes.
Pel tema de fumar, és decisió seva deixar-ho o no. Tu no hi pots fer res! Com a molt donar-li la teva opinió sobre el fumar, però que un deixi de fer alguna cosa o vulgui canviar només depèn d'ell. Intenta acceptar-ho i serà més fàcil portar-ho
Eli Aulet www.interpersonal.cat