M'han trencat el cor...
Bona tarda
Necessito consell... tinc 12 anys (quasi 13) i la veritat es que em mola molt un noi, estic enamorada... fa molt que m'agrada i els dies amb ell son els meus millors dies. L'altre dia em va dir que si l'estimava com a algu mes, i jo li vaig dir que si... Ell em va demanar sortir, i li vaig dir que si n'estava segur, perque a sobre despres jo ho pasaria fatal... Vam començar a fer una prova per sortir i al dia següent em va dir que estava millor com amic... M'he quedat molt deprimida i no faig mes que plorar. Ho intento oblidar pero no puc. Se'm fa molt dificil. Ell no fa mes que obrir-me per skype per dir-me lo bona que està una noia i em quedo encara pitjor perque no m'agrado a mi mateixa. Siusplau, siusplau, ajudeu-me... Aquest noi es el meu primer amor. Es diferent als demes i no se que fer per sentir-me millor.
Gràcies
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Entenc que estiguis trista!!! És natural en aquestes situacions. Els desenganys són durs i sempre fan mal. Pensa però, que es tracta de donar-nos uns dies epr a pair-ho i llavors ja ho portem molt millor i estem il.lusionats una altra vegada.
Jo et recomanaria que tal com estan les coses, intentis no estar en massa contacte amb ell. El just en els situacions que no puguis evitar. Però skype, face i tal, m'ho prohibiria, perquè estaràs molt millor tu si no estàs pendent d'ell. A més, sembla que ell no està entent molt la situació o no està respectant massa com tu estàs (potser no ho entèn si tu encara estàs allà).
Intenta centrar-te ne tu mateixa, en les teves amigues i en el que t'agrada i veuràs com cada dia estàs millor! Funciona!
Endavant. Eli AUlet www.interpersonal.cat