PROBLEMeS:(
Bones:)
El meu nom es Maria, tinc 15 anys i tinc un problema.
El problema es que tinc parella, però només el veig els caps de setmana a Palamós perque els dos anem a un camping. Ell es de Vic i jo de Girona. D'aqui a poc ja s'acaba el camping i no en tenim ni ideia de com fer-ho per poder continuar sortint junts. Alguna ideia?
Moltes gràcies!
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. El que funciona en aquestes situacions és que utilitzeu força les xarxes socials o programes tipu skype per seguir parlant i explicant-vos les coses divertides que feu...o el que volgueu! És agradable també rebre watsupps o missatges carinyosos.
llavors, et proposo que parlis amb els teus pares , i ell amb els seus i els hi expliqueu si podeu anar a passsar el dia a la població de l'altre, junts (amb família que us deixin un rato) o sols (això pot ser que sigui més complicat, perquè Vic i Girona és lluny)...
Jo et diría que confiis en el que heu compartit i que si ha de crèixer, creixerà amb una mica d'esforç i prou! Si seguiu amb els vostres plans individuals i de bon humor, quan parleu serà divertit i això pot ajudar a fer créixer la relació.
P.D. Pot ser important negociar els moments de parlar...perquè cadascú estarà fent la seva i serà complicat coincidir. Valoreu el que suposa portar la relació així, i ja anireu veient com va i si us agrada.
Endavant
Eli Aulet www.interpersonal.cat