"No sé quin títol posar ho sento"
Hola,
Hi ha un nen que semblem novios pero no ho som:
-En mig de la classe ens enviem notetes
-Ell sempre es pica quan diuen que semblem novios, jo no perque sé que ho diuen de broma.Un dia em va dir: "Mira no vull parlar amb tu perque després es creen rumors." i Jo li vai contestar que si no volia que parlessim que m'ho digués i que no parlavem més.
Per a mi només és una amistat pero no sé si per ell també,una vegada em va enviar un Wats que deia que si volia sortir amb ell, jo li vaig dir que no perque no m'agradava i despres diu que era una broma que era per comprovar si jo estava pillada d'ell o no.. Jo aixó no ho veig normal sincerament..
A més ell sap que m'agrada un nen pero no sap qui és.I insisteix molt per saber qui és.
AJUDA NO VULL AGRADAR-LI!
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per utilitzar el consultori.
Pel què m'expliques, sembla que tu no ets gaire clara amb ell. Li has donat missatges contradictoris i és normal que ell no sàpiga què pensar. Per una banda us envieu notes a mitja classe i t'enfades si ell et diu que no vol rebre'n més pels rumors, però per altra banda li dius que t'agrada un altre nen (però tampoc li dius qui és!). És normal que ell pensi que a tu t'agrada, jo també ho pensaria!
Per tant, si realment no t'agrada, hauràs de dir-li clarament i deixar de jugar amb ell d'aquesta manera, perquè el pots confondre més. Entenc que el vulguis tenir com a amic, però a vegades hem de vigilar com ens comportem per no fer mal a les persones que ens importen, no creus?
Una abraçada
www.consultajove.cat